donderdag 2 januari 2014

Food diary 2 januari


Vanochtend begon ik mijn dag met havermoutpap, ik heb water gekookt, daar deed ik lijnzaad en de havervlokken in. Later voegde ik een halve banaan en wat bramen en frambozen toe. De laatste minuut van het koken voegde ik een eiwit toe. In het kommetje deed ik er nog wat chia zaad en amandelen bij. Dit was heerlijk!

Hierna heb ik een rondje hargelopen.

Als lunch at ik speltpasta, een half blikje tonijn, wat sperzieboontjes en komkommer.























Mijn snack waren 2 rijstwafels, één met hüttenkäse en één met Jori pindakaas. Daarbij at ik een eitje en wat worteljes



Het avondeten wordt kip, zoete aardappelen uit de oven (waarvan ik frietjes maak) en courgette.


Als avondsnack neem ik 2 mandarijntjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten